Thursday, March 24, 2011

Wan Azizah Simpan Jam Tangan OMEGA ?


Heboh satu Malaysia mengenai Video Seks Anwar dengan Pelacur Cina. Banyak peristiwa yang diperjelaskan oleh Mr Trio Bertiga dalam membuktikan kesasihan berita tersebut. Penemuan CCTV di dalam bilik hotel menjadi bukti kukuh penglibatan Anwar Ibrahim dalam video terbabit.

Salah satu perkara yang menarik ialah Jam Tangan Omega. Eskay menyatakan jam tangan tersebut telah dicuri pelacur tersebut, tetapi Eskay berjaya mendapatkannya semula.

Manakala Anwar Ibrahim mengatakan Eskay berbohong. Jam Tangan Omega itu ada pada Wan Azizah, dia yang menyimpannya.

Eskay pula menyatakan dia telah menyerahkan jam tangan itu kepada pihak polis. Tetapi Wan Azizah tetap tidak dapat membuktikan bahawa jam tangan itu ada pada simpanannya. Rasanya bukanlah satu perkara yang sukar untuk Wan Azizah tampil dan menunjukkan jam tangan tersebut.

Kenapa agaknya dia tidak berbuat demikian?

Ini kerana bagi jam tangan yang semahal OMEGA, ianya mempunyai nombor sirinya yang tersendiri. Umpama cap jari yang berbeza bagi setiap manusia. Melalui nombor siri ini, kesasihan jam tangan itu adalah milik Anwar dapat dibuktikan. Ini bermakna melalui nombor siri jam tersebut, kita dapat ketahui siapa pemilik sebenar, dan bila jam tangan tersebut dibeli?

Ini yang memeningkan kepala Anwar dan Wan Azizah. Jika nak beli jam tangan baru, sudah tentu perihal bila jam tangan dibeli akan dipersoalkan. Jika nak cari jam tangan orang lain, perihal tuan punya jam juga akan dipersoalkan.

4 comments:

  1. jihaddunia25 March, 2011

    dari satu ke satu fitnah dilemparkan kepada anwar. Umno memang pencipta dan penyebar fitnah. Insaflah wahai pencacai umno. Hidup ini tak lama..

    ReplyDelete
  2. pejuanglama25 March, 2011

    kalau benar fitnah, buktikanlah..jangan berdolak-dalik. ini tidak, ada je alasan dia. Buktinya tak jugak. Macam orang yg tgh berbohong, dolak dalik je yang keluar dari mulut.

    ReplyDelete
  3. lihatlah wajah dsai ni. tgk byk kali pun mmg nampak dia sedang menipu. gabra pasal nak kena jail. sememangnya dia patut dipenjara!

    ReplyDelete
  4. aku dengar dia nak buat laporan polis jam dia hilang. hahaha...alasan-alasan. ada je la cerita mamat ni. nampak sangat menipunye...kita bakoo je..

    ReplyDelete