Thursday, March 17, 2011

Demonstrasi Motif Politik Kerajaan ?


Ada saja alasan si Juburi ni. Bila mintak DNA secara sah macam-macam alasan diberi. Ye la..orang bersalah...takut la..

Kali ini katanya ada konspirasi dari pihak kerajaan dalam Demonstrasi Jalanan terhadap dirinya. Rakyat telah membuat demonstrasi menuntut si juburi ini untuk menyerahkan DNA dia. Bila rakyat bersuara, gelabah pula dia jadinya.

Ditanya pula kenapa tidak minta DNA Datuk Seri Najib ketika kes Atlantuya, Tidak minta DNA Rais yatim dalam kes rogol pembantu rumah indonesia. Ini semua taktik dia lah nak alih perhatian rakyat. Biasa la Anwar..gilakan perhatian...

Masalahnya Si Saiful tu dah kata Anwar yang liwat, dah tu ada pulak air mani Mr Y yang harus dikenal pasti. Jadi sebagai tertuduh, kenalah bagi..kalau tak bukan DNA dia, maka terlepaskan tuduhan ke atasnya.

Ini tidak, macam-macam alasan diberi. Orang kalau dah bersalah memang akan menggelabah macam si juburi ni...

Kesian la pulak aku tengok...

8 comments:

  1. hentikanlah buat keje bodoh ni. x payah nak demonstrasi. takde sapa nak layan pun.

    ReplyDelete
  2. laa..bila anwar buat demonstrasi tak bodoh ke? bila orang lain buat demonstrasi pasal dia kena bodoh plak. ke kau yang bodoh jebat?

    ReplyDelete
  3. propaganda bn semua ni. ingatlah Allah sentiasa berpihak kepada orang yang benar. fitnah la anwar sekarang, akan datang azab akan menimpa..

    ReplyDelete
  4. nyamuktirus18 March, 2011

    BN gila judi, PAS bebas judi!, tolak kerajaan kafirun..hidup PAS. Menuju ke arah agama islam

    ReplyDelete
  5. kau ada kuasa ke nak tahu orang tu kafir ke tak? dosa ke tak? ke syurga ke neraka? nyamuk taksub gila isim betul la kau ni..

    ReplyDelete
  6. mereka ni dah jadi pengikut tegar nik aziz. dia pun dah tua, jadi byklah merepek. Biasa la tu. maafkanlah dia.

    ReplyDelete
  7. DNA baru tak perlu la. kan ada DNA rujukan. Apa lagi yang korang nak? DNA baru takut disalahgunakan oleh komplot-komplot kerajaan.

    ReplyDelete
  8. rakyatsatu18 March, 2011

    dna baru la bagus. bila dah dapat baru tiada sangsi lagi. bila baru bermakna lebih berkesan dan lebih power hasilnya. masa tu dah tak boleh lari dah. anwar memang takut pasal ni.

    ReplyDelete