Thursday, March 24, 2011

Giliran Anwar Dikhianati !


Semakin resah Pak Nuar kita ni. Ke kiri salah, ke kanan salah, ke depan orang tau, ke belakang orang kecoh. Bukan senang untuk Pak Nuar kita ni hidup di Malaysia sekarang. Mungkin hari ini, Pak Nuar baru menyesal dengan segala tindak tanduk dia yang memburukkan Malaysia kepada negara luar.

Sekarang, Liwat lah...Video seks lah...macam-macam benda kotor kita dengar pasal Pak Nuar ni. Macam nak tergelak bila dia digelar Anugerah Tuhan Kepada Malaysia...isk...Malu wooo....

Ahli PR pun dah ramai yang pening dan tak puas hati dengan Pak Nuar ni..ye lah..dia je yang tak payah bertanding apa-apa..tau-tau dah dapat jawatan. Mau tak berangin mamat PR. Terutamanya si Khalid tu la..dengar kata dia dan sekutu-sekutu dia sekarang tengah rancang nak keruhkan lagi keadaan Pak Nuar nya tu.

Keputusan Mahkamah pasal DNA dah keluar. Jelas nampak Mahkamah adil dalam membuat keputusan.

Pak Nuar buat aduan polis? eh kata tak percaya polis lagi? kata polis semua tak boleh pakai? kata polis pencacai kerajaan? Apa cerita ni Pak Nuar? tak nak mintak tolong kat FBI pulak ke?

Banyak peristiwa kini yang kembali menghantui Pak Nuar. Banyak pernyataan dia selama ini datang kembali memakan dirinya sendiri.

Mana lagi nak lari Pak Nuar? Tunggu je lah 18 April ni ye..

No comments:

Post a Comment