Thursday, March 24, 2011

Saya Tak Mau Tengok Video ! : Wan Azizah


Demi kebenaran, segala bukti, fakta harus diteliti bagi menentukan sesuatu kesalahan. Ini kerana takut tersalah menghukum orang yang tidak bersalah.

Mr Trio Bertiga dah pun ajak Wan pergi tengok sekali video panas di mana suaminya menjadi pelakon utama. Bukan niat nak ajak tengok video lucah, layan sama-sama. Cuma nak mendapatkan kepastian daripada Wan, samaada dalam video tu Anwar ataupun tidak. Itu sahaja. Kalau dok kalut sangat pun, takpe..semua tu boleh diaturkan..

Kita ajak sekali Muslimah Pas ke Muslimah Keadilan ke join sekali, letak dalam satu bilik, semua perempuan..ha lepas tu tengok dan pastikan. Kita bukan buat fitnah, kita nak pastikan..itu pasal kita jemput Wan..

Kalau nak fitnah, buat apa susah payah nak jemput Wan..kalau benar pun kita mampu superimpose video tu dengan teknologi canggih, takkan lah kita tak mampu nak buat lebih dari itu..

Jadi, kita jemput lah Wan sama, untuk dapat kepastian. Lepas tengok kita tau lah samaada video tu palsu atau tidak kan...senang cerita...

Ataupun sebab utama Wan tak nak tengok video itu ialah pasal Wan sendiri tau memang Anwar yang punya angkara?? Ha ! Kantoi !!

No comments:

Post a Comment