Wednesday, April 6, 2011

Penyokong Tegar dah Sedar..

Adalah dinasihatkan agar para pro UMNO dan Barisan Nasional diminta bertenang dan izinkan pengikut-pengikut taksub PAS dan PKR untuk bermuhasabah diri mereka dan secara beransur-ansur cuba menerima kenyataan mengenai video seks insan anugerah tuhan mereka.

Amat sukar bagi para pengikut Anwar Ibrahim untuk menerima kebenaran seperti ini. Jangan kita paksa atau marah kepada mereka.

Dalam isu video seks yang sedang hangat diperdebatkan sekarang, begitu banyak hujah dan alasan yang diberi bagi mempertahankan Anwar Ibrahim - bermula dengan hujah dangkal perut buncit, sehinggalah yang terbaru dengan hujah "tahap bangang" yang menyentuh soal janggut Anwar Ibrahim.

Begitu pelik sedangkan hujah utama yang dapat membuktikan segalanya tidak diperjelaskan kepada para penyokong mereka. Hujah Jam Omega seharusnya menjadi hujah utama. Susah sangat ke nak bawak jam Omega itu? Besar sangatkah jam itu? sehingga kini tak dapat nak dipertontonkan?

Semua hujah yang cuba membela Anwar Ibrahim terbatal sama sekali tatkala kita berulang kali memerhati segala aspek pergerakan watak tersebut, bermula dengan senyumannya, gaya berjalannya, lenggok percakapannya, memek wajahnya dan keseluruhan gerak-geri tubuh badannya - meyakinkan kita, siapakah individu itu yang sebenarnya! Sekali gus menyanggah semua hujah busuk lagi hanyir para pemuja Anwar Ibrahim.

No comments:

Post a Comment