Friday, April 29, 2011

Penyokong Tak Berotak! Biadap!



Datuk Eskay hari ini telah hadir di Masjid Sentul Kuala Lumpur bertujuan untuk melafazkan Sumpah Laknatnya demi membuktikan kebenaran dirinya yang mendakwa Anwar Ibrahim adalah individu yang terlibat di dalam Video Seks Ketua Pembangkang.

Apa yang menyedihkan, usaha murni Datuk Eskay telah disabotaj, malah ada cubaan menghalangnya daripada melafazkan sumpah tersebut. Pemuda PKR datang beramai-ramai membuat kecoh di DALAM MASJID itu sendiri!

Tiada Adab ke mereka ini? Tiada Otak?

Sangat pelik melihat gelagat Pemuda PKR ini. Yang ikhlas nak melafazkan sumpah, mereka halang bersungguh-sungguh. Kenapa? Takut apa? Salah ke bersumpah demi kebenaran? Itu adalah hak Datuk Eskay. Siapa kamu untuk menghalangnya?

Kenapa tidak menghalang golongan DAP yang mencemari masjid satu ketika dahulu? kenapa diam sahaja apabila golongan DAP masuk ke dalam masjid malah memberi ceramah?

Dimana logiknya dalam menghalang seorang umat islam melafazkan sumpah demi kebenaran?
Dimana logiknya jika hanya diam kepada ketua yang tidak sanggup membuktikan kebenaran dirinya dengan melafazkan sumpah?

Mengapa melarikan diri? kenapa mengelak?

BUTA adalah gambaran yang tepat bagi penyokong Anwar ini. Masih tidak sedarkah? kenapa segala peluang yang Anwar ada untuk membuktikan kebenarannya tidak digunakan sepenuhnya?

Mana Jam Omega?
Kenapa tolak siasatan diraja?
Mengapa tidak bersumpah sahaja? Takut dimakan sumpah?

1 comment:

  1. Dalam Masjid pun mereka nak buat Hal ...kalau yapun nak membela si Anwar biarlah kena dengan tempat nya dah perlakunya gitu bukan dimasjid cari lah tempat yg sesuai selari dengan dosa nya ...

    ReplyDelete