Friday, June 3, 2011

Penzina Dah Jadi Naib Presiden, Peliwat Nak Jadi PM




Maka seronoklah para penyokong Mohd Sabu apabila beliau telah berjaya menjawat jawatan Naib Presiden PAS. Bersoraklah para penyokong beliau di Facebook dan Twitter di atas kejayaan Mohd Sabu menguasai PAS.

Bagi para Ulama PAS yang sudah penat berhempas pulas menaikkan nama parti PAS, mereka kini terpaksa akur dengan kehendak seluruh wakil perwakilan yang mahukan perubahan di dalam Parti PAS. Puak Erdogan yang juga merupakan puak Pro Anwar kini jelas telah berjaya menguasai PAS.

Anwar Ibrahim ternyata bijak dalam mengatur strategi untuk menggunakan PAS sebagai benteng pertahanannya. Kini Anwar Ibrahim tidak perlu lagi takut kerana sudah pasti Pucuk pimpinan PAS akan tetap mempertahankannya walau apa jua tuduhan yang dihadapinya.

Kini segalanya mungkin di dalam PAS, Jika Penzina sudah boleh diangkat menjadi Naib Presiden, adalah tidak menghairankan jika si Peliwat mereka jadikan idola.

Ironinya, dahulu si Penzina yang memberi gelaran Al Juburi kepada si Peliwat. Tetapi kini mereka bakal menjadi sahabat karib dalam memastikan rakyat akan terus dipermainkan taktik kotor politik mereka.

PAS melaungkan "PAS ganti UMNO" tetapi kini laungan itu memakan diri mereka sendiri. Selamat tinggal Kepimpinan Ulama !

Menangis lah Nik Aziz melihat tiada lagi kepimpinan Ulama dalam PAS...

No comments:

Post a Comment